Contact
Ne punem mare accent pe faptul ca experiența dumneavoastră de cumpărare să fie perfectă de la început până la sfârșit. Indiferent dacă doriți să verificați starea comenzii, să vizitați magazinele noastre sau doar să întrebați orice, mai jos veți găsi cea mai rapidă cale de a ajunge la noi.
Echipa noastră vă stă la dispoziție în fiecare zi lucrătoare, între orele 9:00 și 17:00.
Chat
De asemenea, puteți contacta departamentul nostru de relații cu clienții prin chat, de la 9:00 până la 17:00, în fiecare zi lucrătoare.
Chatul îl găsiți în colțul din dreapta jos.
Serviciu rapid pentru comanda dumneavoastră
Economisiți timp și rezolvați-vă solicitările online, fără așteptare. Aici puteți urmări traseul coletului cu un singur clic, puteți depune cu ușurință o reclamație sau puteți gestiona returnarea produselor.
Întrebări frecvente
Când va ajunge comanda mea?
Știm că așteptați cu nerăbdare produsele comandate, de aceea întreaga noastră echipă de expediere face tot posibilul pentru ca livrarea să ajungă la dumneavoastră în timp record. Aveți permanent o imagine de ansamblu asupra procesului de livrare.
Stadiul actual al procesării în depozitul nostru, precum și traseul ulterior al coletului împreună cu transportatorul, pot fi verificate oricând pe pagina Detalii comandă (butonul de mai sus). Veți vedea exact în ce etapă se află coletul dumneavoastră în acest moment.
Nu vi se potrivește culoarea sau dimensiunea? Procedura de schimb și returnare a produselor.
Nicio stres, se mai întâmplă. Pentru a vă ușura situația cât mai mult posibil, am pregătit un sistem online super simplu, unde puteți introduce întreaga solicitare în doar câteva momente.
Este suficient să ne descrieți ce aveți nevoie să rezolvați, iar noi ne vom apuca imediat de treabă pentru a soluționa totul spre satisfacția dumneavoastră. În sistem veți vedea informații detaliate despre desfășurarea procesului și puteți comunica direct cu noi prin intermediul acestuia. Aveți totul clar și organizat într-un singur loc, fără a fi nevoie să sunați sau să trimiteți e-mailuri complicate.
Ați făcut o greșeală în comandă? Aflați cum o puteți modifica sau anula.
Nu vă faceți griji în privința modificărilor, le vom face cu plăcere pentru dumneavoastră. Indiferent dacă aveți nevoie să schimbați adresa, numărul de telefon sau să adăugați un produs, este suficient să ne scrieți pe chat, prin e-mail sau să ne sunați. Ne vom ocupa de tot și vom corecta comanda imediat.
Dacă doriți să anulați complet comanda (stornare), puteți face acest lucru chiar dumneavoastră în secțiunea Detalii comandă. Atenție, această opțiune este disponibilă doar până în momentul în care începem pregătirea coletului în depozit.

Creăm un cămin împreună cu dumneavoastră
Deși momentan nu avem un magazin fizic în apropierea dumneavoastră, suntem în contact online cu dumneavoastră în fiecare zi. Inspirați-vă de la mii de clienți mulțumiți care, alături de noi, și-au transformat deja locuința într-un spațiu mai primitor. Pe rețelele noastre de socializare și pe blog distribuim regulat fotografii reale ale produselor în interioare, sfaturi de întreținere și cele mai noi tendințe.
Alăturați-vă comunității noastre, urmăriți noutățile și descoperiți cum arată lenjeriile sau perdelele noastre în locuințe reale. Credem că inspirația este cel mai bun început al unei achiziții.
Contacte comerciale
TEXTILOMANIE s.r.o.
Lidická 700/19
602 00 Brno
CUI: 04788494
Cod de TVA: CZ04788494
Suntem plătitori de TVA
Adresă depozit
Textilomanie s.r.o. - depozit de expediere
Velké dráhy 74e
664 61 Opatovice
Date bancare
Raiffeisen Bank
IBAN
RO93RZBR0000060023407923
BIC/SWIFT
RZBRROBU


.png)