Reclamatii, retur si probleme cu comanda
Cum se procedează cu o returnare / reclamație a marfii
Retur
Puteți să ne returnați bunurile neutilizate în termen de 30 de zile.
- Dacă doriți să returnați mărfurile, vă rugăm să selectați opțiunile de mai sus: Returul mărfurilor - Retragere din contract
- Împachetați cu atenție expedierea și trimiteți-o împreună cu formularul de returnare de către transportatorul ales la adresa: Destinatar: Textilomanie, Calea Aviatorilor Nr 4, Ghiroda, Timis, platforma VGP, depozit C1
- Vom rambursa suma pentru bunurile returnate în contul dvs. bancar în termen de 7 zile de la primire in depozit.
RECLAMATIE
- Este ceva în neregulă cu comanda? Vă rugăm să selectați una dintre opțiuni:
- Bunurile sunt defecte? Selectați: Bunurile au fost deteriorate
- Produsele lipseau în comandă? Selectați: comanda incompleta
- A existat o altă problemă cu mărfurile? Selectați: Reclamații
- Așteptați o propunere pentru o soluție la solicitarea dvs.
De obicei, veți primi o propunere de soluționare a reclamației în termen de 2 zile lucrătoare. Plângerea va fi soluționată în termen de 30 de zile de la depunerea cererii.