Reclamatii, retur si probleme cu comanda

 

Cum se procedează cu o returnare / reclamație a marfii

Retur

Puteți să ne returnați bunurile neutilizate în termen de 30 de zile.

  • Dacă doriți să returnați mărfurile, vă rugăm să selectați opțiunile de mai sus: Returul mărfurilor - Retragere din contract
  • Împachetați cu atenție expedierea și trimiteți-o împreună cu formularul de returnare de către transportatorul ales la adresa: Destinatar: Textilomanie, Calea Aviatorilor Nr 4, Ghiroda, Timis, platforma VGP, depozit C1
  • Vom rambursa suma pentru bunurile returnate în contul dvs. bancar în termen de 7 zile de la primire in depozit.

RECLAMATIE

  • Este ceva în neregulă cu comanda? Vă rugăm să selectați una dintre opțiuni:

- Bunurile sunt defecte? Selectați: Bunurile au fost deteriorate

- Produsele lipseau în comandă? Selectați: comanda incompleta

- A existat o altă problemă cu mărfurile? Selectați: Reclamații

  • Așteptați o propunere pentru o soluție la solicitarea dvs.

De obicei, veți primi o propunere de soluționare a reclamației în termen de 2 zile lucrătoare. Plângerea va fi soluționată în termen de 30 de zile de la depunerea cererii.