Reclamatii, retur si probleme cu comanda

 

Cum se procedează cu o returnare / reclamație a marfii

Retur

Puteți să ne returnați bunurile neutilizate în termen de 30 de zile.

  • Dacă doriți să returnați mărfurile, vă rugăm să selectați opțiunile de mai sus: Returul mărfurilor - Retragere din contract
  • Împachetați cu atenție expedierea și trimiteți-o împreună cu formularul de returnare de către transportatorul ales la adresa: Destinatar: TREND 2012, Ghiroda, Calea Aviatorilor Nr.4 incinta VGP Park. 307200 Timis
  • Vom rambursa suma pentru bunurile returnate în contul dvs. bancar în termen de 7 zile de la primire in depozit.

RECLAMATIE

  • Este ceva în neregulă cu comanda? Vă rugăm să selectați una dintre opțiuni:

- Bunurile sunt defecte? Selectați: Bunurile au fost deteriorate

- Produsele lipseau în comandă? Selectați: comanda incompleta

- A existat o altă problemă cu mărfurile? Selectați: Reclamații

  • Așteptați o propunere pentru o soluție la solicitarea dvs.

De obicei, veți primi o propunere de soluționare a reclamației în termen de 2 zile lucrătoare. Plângerea va fi soluționată în termen de 30 de zile de la depunerea cererii.

Please log in again

We are sorry for interrupting your flow. Your CSRF token is probably not valid anymore. To keep your e-shop secure, we need you to log in again.

Thank you for your understanding.

Autentificare